Bubblan
Bubblan är namnet på Fondens systemstöd. I Bubblan hanteras alla anläggningar som antagits till Fonden och här sker även all kommunikation mellan dig som verksamhetsutövare och Fonden. I Bubblan lagrar och delar vi dokumentation och arkivering av projektet, från det att din ansökan inkommer tills dess att projektet avslutas då alla åtgärder är genomförda. För att få access till Bubblan måste din anläggning först ha blivit antagen till Fonden.
För att använda Bubblan behöver du en dator med internetuppkoppling. När du har fått en inloggning till Bubblan kan du logga in i systemet när som helst, från vilken dator som helst.
Frågor och svar om Bubblan
Vill du veta mer om hur Bubblan fungerar, eller har du någon specifik fråga du vill få svar på? Här nedan hittar du de vanligaste frågorna, guider och manualer.
Hittar du inte svaret på din fråga är du välkommen att kontakta din projektledare eller maila Bubblan-supporten. Beskriv din frågeställning så detaljerat du kan, och ange gärna eventuellt projektnummer/anläggningsnamn samt namn och telefonnummer.
Mer om Bubblan
Frågor och svar
- Vad behövs för att använda Bubblan?
- Kan jag ha flera inloggningar till Bubblan?
- Kan jag få större text i Bubblan?
- Kan jag skapa en extra användare så att t.ex. en konsult kan hjälpa mig med projektet i Bubblan?
- Hur gör jag för att byta till en ny kontaktperson för ett projekt?
- Jag vill använda mig av en annan leverantör än vad som står i min process-/genomförandeplan. Hur gör jag?